קבלת משכנתא לאחר הפטר

לקבלת הצעת מחיר השאירו את פרטיכם.

 

קבלת משכנתא לאחר הפטר – להיכנס לחובות כלכליים זה הסיוט של כל אחד מאיתנו, כי מי לא היה רוצה לדעת שהוא מתנהל בצורה נכונה וכי לא יחסר לילדים שלו דבר? עם זאת, טעויות קורות והן בהחלט חלק מהחיים של כולנו ולכן טבעי שגם אתם תמצאו את עצמכם בתקופות יותר או פחות טובות. במקרה שבו החובות נערמים ונפתחים נגדנו תיקים בהוצאה לפועל הדברים הרבה יותר מורכבים ועד שנקבל הפטר על כל החובות יעבור זמן.

 

עם זאת, ואולי הדבר המורכב ביותר, זו ההבנה שאפילו אחרי שנקבל הפטר החיים לא באמת יחזרו מיד למסלולים. לכאורה הפטר שניתן על ידי ההוצאה לפועל משחררת את החייב מכל חובותיו ומאפשרת לו למעשה להתחיל דף חדש. האומנם? בפועל אנחנו רואים שזה לא לגמרי המצב ובמיוחד לא מצד הבנקים. כלומר, אם הייתם חייבים בהוצאה לפועל ואפילו אם קיבלתם הפטר על כל החובות, עדיין בעת הגשת בקשה למשכנתא סביר להניח שתיענו בשלילה.

 

קבלת משכנתא לאחר הפטר
קבלת משכנתא לאחר הפטר
השאירו לנו הודעה ויועץ משכנתאות שמתמחה בסירובים יחזור אליכם לשיחת היכרות
צרו איתנו קשר בוואטסאפ – 055-3087500

מה אפשר לעשות בנידון?

הבנקים לא נוטים לסלוח ולשלוח לאדם שהיה פושט רגל כי הם טוענים שאין להם ערבויות לכך שהמצב לא יחזור על עצמו שנית, אז מה פתאום שהם ילוו לאותו אדם כסף לקניית דירה? המצב הולך ונהייה חמור יותר אם מדובר על מצב שבו חלק מהנושים שהיו לנו לאורך השנים הם הבנקים עצמם, מה שמסבך האת הדברים.

עם זאת, ורגע לפני שאתם מתייאשים מהאפשרות שיום אחד מישהו ייתן לכם משכנתא לצורך קניית דירה, כדאי שתדעו: יש אפשרות לקבל משכנתא לאחר הפטר. פשוט הכתובת שלכם בדרך כלל לא תהיה הבנק אלא גורמים חוץ בנקאיים שכן נוטים יותר לתת משכנתאות גם למי שהיה פושט רגל בעבר.

כמובן שגם הגורמים החוץ בנקאיים ירצו לעשות כמה שיותר בדיקות ובירורים אך בסופו של דבר הסיכוי שלכם לקבל מגורם כזה הלוואה גדול יותר, על כל מקרה, ייעוץ משכנתאות יכול לחסוך בעבורכם המון כסף.

 

ליווי בכל התהליך

להיות אדם שפושט רגל, חייב מוגבל באמצעים או בעל כל מעמד אחר שקשור לתחום הזה, זה סיוט מתמשך שלא קל להתמודד איתו. לכן, בין אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם רוצים להגיש בקשה לאיחוד תיקים ובין אם אתם נמצאים בשלב שבו כבר קיבלתם הפטר ואתם רוצים לקבל משכנתא, כדאי שתחשבו איך אתם עושים את הדברים. אין ויכוח על כך שלקחת יועצים שונים ואנשי מקצוע כמו עורכי דין המתמחים בתחום הספציפי הזה זו הוצאה כלכלית לא קטנה.

מצד שני, פעמים רבות זו הדרך הכי טובה שיש להימנע מטעויות נוספות. מי שמכיר את התחום האלה לעומק, בין אם זה בנוגע למשכנתא ובין אם זה בנוגע להתנהלות מול ההוצאה לפועל, יוכל לסייע לכם הרבה מעבר למה שאתם חושבים. לכן כדאי להשקיע בכך, לבחור את היועצים הכי טובים שיש ובהתאם לכך להחליט איך אתם מתנהלים מכאן והלאה.

כתבתי מאמר מורחב בנושא של משכנתא למסורבים, תכנו ותחכימו.

הפטר

נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא

השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

כתבות נוספות בנושא

נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא

השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

כתבות דומות שאולי יעניינו אותך

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>>