כלל מימון אישי

לקבלת הצעת מחיר השאירו את פרטיכם.

נכון שתמיד נהוג לקשר את תחום המשכנתאות למגזר הבנקאי בלבד ואכן רוב המשכנתאות בישראל ניתנות על ידי בנקים מסחריים ומדובר על שוק של מיליארדי שקלים בכל שנה, אך בהחלט קיימות אפשרויות של משכנתא חוץ בנקאית וחברת כלל מימון היא בין הגופים המציעים מסלול שכזה.

כלל מימון אישי – מבית קבוצת כלל

כלל מימון אישי משמשת כמחלקה הפרטית-צרכנית של חברת כלל מימון שמהווה בעצמה חלק מחברת כלל פיננסים שמשתייכת כמובן לקבוצת הביטוח והפיננסים כלל שנמצאת בשליטת תאגיד האחזקות אי. די. בי. חברת כלל מימון אישי מציעה מגוון הצעות של אשראי חוץ בנקאי ושירותי מימון ללקוחות פרטיים ועסקיים, כולל הלוואות לרכישת רכב, הלוואות ללימודים, מימון טיפולים רפואיים או מטרות אחרות, הלוואות לבתי עסק וכדומה.

בדומה לגורמים חוץ בנקאיים אחרים, גם חלק גדול מההלוואות של כלל מימון אישי ניתנות ללא דרישה על ערבים או העמדת ביטחונות וכמובן בלי השפעה על מסגרת האשראי בבנק או על האובליגו העסקי.

מעבר למשכנתא חוץ בנקאית שתפורט מיד, חברת כלל מימון עצמה מציעה פתרונות מימון מתחום הפקטורינג, ביטוח אשראי עסקי, ליסינג מימוני, מימון עסקי ארוך טווח וקרדיט לקניות קמעונאיות לפרטיים.

משכנתא חוץ בנקאית מבית כלל מימון אישי

כלל מימון שואפת לספק ללקוחותיה אפשרות נוספת לקבלת משכנתא שלא דרך הבנקים המסחריים, בהתאם להשתייכותה של החברה למגזר החוץ בנקאי, היא מציעה גישה שונה להלוואות משכנתא, שיטה שבה יש היבטים של נוחות ויעילות התהליך, זמינות האשראי ללקוחות ושירות איכותי של אנשי פיננסים ומשכנתאות. כלל מימון אישי מציעה משכנתא חוץ בנקאית ללקוחות במגוון מצבים, כגון המבקשים לרכוש דירה באופן סטנדרטי של נטילת הלוואת משכנתא, לקוחות שרוצים לשפץ את דירתם הקיימת או לקוחות אשר מבקשים לבצע הליך של גרירת משכנתא או מיחזור משכנתא ומעבר למסלול אחר ואטרקטיבי יותר.

מסלול משכנתא חוץ בנקאית של כלל מימון

כפי שקיים לגבי משכנתאות בנקאיות, גם חברת כלל מימון אישי מציעה מגוון רחב של מסלולי משכנתא אפשריים מבחינת מרכיבי ההלוואה שקובעים את עלותה וגובה ההחזרים החודשיים, כמובן שהחברה מאפשרת שילוב בין המסלולים ויצירת תמהיל משכנתא בהתאמה אישית וספציפית למצבם של הלווים הפוטנציאליים. משלולי משכנתא חוץ בנקאית הם:

  • משכנתא עם ריבית קבועה והצמדה למדד המחירים לצרכן
  • משכנתא בריבית קבועה, בלי מרכיב הצמדה למדד – הלווים יודעים מראש בדיוק כמה יחזירו בסופו של דבר ובכל חודש.
  • מסלול משכנתא בריבית משתנה (על פי עוגנים שונים ובתקופות עדכון שונות) ועם הצמדה למדד המחירים לצרכן.
  • משכנתא על בסיס ריבית הפריים (ריבית בנק ישראל + 1.5%) – ריבית משתנה שתלויה במצב המשק ובפרסומי הריבית של בנק ישראל.
  • משכנתא אשר ערכה צמוד לשער הדולר – ההחזר בשקלים אך הקרן מוצמדת לדולר.

כמו כן, כלל מימון אישי מציעה משכנתא חוץ בנקאית במתכונת של הלוואת בלון שבה מחזירים בכל חודש רק את הריבית וההצמדה (אם יש הצמדה) ואת הקרן מחזירים רק בסיום תקופת המשכנתא שנקבעה מראש בתשלום אחד.

החברה מאפשרת לבחור באפשרות של הלוואת גרייס או "משכנתא בהקפאה" שבה הלווים מתחילים לשלם את ההחזרים של הקרן רק לאחר 4 שנים מיום קבלת המימון הראשוני. במסלולי משכנתא חוץ בנקאית עם ריבית קבועה ניתן לפרוע את ההלוואה מוקדם ללא עמלת פירעון מוקדם.

כלל מימון אישי מציעה משכנתא חוץ בנקאית לתקופות ארוכות מאוד של עד 30 שנה, זאת לעומת מסלולי משכנתא חוץ בנקאית שהיו נהוגים בעבר בישראל שהיו רק לתקופות קצובות וקצרות משמעותית.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא

השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

כתבות נוספות בנושא

נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא

השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

כתבות דומות שאולי יעניינו אותך

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>>